Tabarca, m’encisa

Em va enamorar la seua tranquil·litat, la seua pau. Em va enganxar la seua manera de fer-me desconnectar, de regalar-me felicitat. I em va captivar, quan vaig descobrir la seua història, segles i segles d’antiguitat i aquí segueix, la nostra volguda illa de Tabarca.

Amb les seues aigües cristal·lines, amb el seu sol farcit d’energia i les seues platges de paradís… Aquest estiu he tingut l’oportunitat de descobrir una de les nostres joies més encantadores. I, la veritat, que  les valencianes i els valencians la tenim tan a prop que no valorem la preciositat d’aquesta illa tan xicoteta, situada a tan sol 8 quilòmetres de Santa Pola (Alacant).

Conta la llegenda que, en els seus orígens, aquesta illa va estar habitada per pirates berberiscos. Fins que, al segle XVIII, es va emmurallar per a instal·lar-se en ella famílies de pescadors, els qui procedien de la ciutat tunecina Tabarka, i així va ser batejada aquesta illa.

WhatsApp Image 2018-08-04 at 23.09.30

Fa unes setmanes vaig passar per allí un cap de setmana d’allò més encantador. Una aventura d’aquestes que, de forma improvisada, et regalen un dels viatges més inoblidables de l’estiu.

5

Aquesta escapada a Tabarca, la vaig aprofitar per desconnectar de la rutina, per desconnectar del que, cada dia, ens té tan enganxades. Uns dies en els quals em vaig perdre pels seus xicotets carrers tan màgics, vaig degustar els seus arrossos més sabrosos com la Paella de marisc o l’ Arròs del Senyoret igual que també un bon plat de peix fregit o clòtxines al vapor. I tot acompanyat per una bona cervesseta, ben fresqueta.

WhatsApp Image 2018-08-23 at 18.17.53

4

El que més em va captivar de Tabarca? Veure el capvespre. La veritat que va ser una de les postes de sol més boniques que he vist en la meua vida, amb la tranquil·litat, la solitud i la pau interior que em va regalar aquella postal que, sens dubte, ja queda guardada per sempre.

WhatsApp Image 2018-08-23 at 18.17.53 (3)

Per a l’ocasió, sempre em vaig decantar per looks senzills i simples. I és que és el que té de bo l’estiu que, amb qualsevol outfit, podem anar a qualsevol lloc, looks en els quals mai falta el nostre vestit de bany preferit.

17

2

7

Portava temps sense passar-me per ací. Després de sis mesos sense actualitzar el blog. Sis mesos en els quals he tingut molts canvis en la meva vida. Canvis laborals, que han fet que, per uns mesos, Busco el teu estil, hagi estat absent.

Uns mesos en els quals m’he estrenat com youtuber, creant el meu canal «Diàlegs», un canal que us animo a tots i a totes a seguir.

Ací podeu descobrir Diàlegs (enllaç)

DIÀLEGS

Gràcies a totes i tots!

__________________________________________

Me enamoró su tranquilidad, su paz. Me enganchó su manera de hacerme desconectar, de regalarme felicidad. Y me cautivó, cuando descubrí su historia, siglos y siglos de antigüedad y aquí sigue, nuestra querida isla de Tabarca.

Con sus aguas cristalinas, con su sol cargado de energía y sus playas paradisíacas… Este verano he tenido la oportunidad de descubrir una de nuestras joyas más encantadoras. Y, la verdad, que los valencianos la tenemos tan cerca que no valoramos la preciosidad de esta isla tan pequeña, ubicada a tan solo 8 km de Santa Pola (Alicante).

Cuenta la leyenda que, en sus orígenes, esta isla estuvo habitada por piratas berberiscos. Hasta que, en el siglo XVIII, se amuralló para instalarse en ella familias de pescadores, quienes procedían de la ciudad tunecina Tabarka, y así fue bautizada esta pequeña isla.

13

1

8
Hace unas semanas pasé por allí un fin de semana de lo más encantador. Una aventura de esas que, de forma improvisada, te regalan uno de los viajes más inolvidables del verano.

WhatsApp Image 2018-08-23 at 18.17.53 (1)

Esta escapada a Tabarca, la aproveché para desconectar de la rutina, para desconectar de lo que, cada día, nos tiene tan enganchadas. Unos días en los que me perdí por las pequeñas callejuelas de la isla, degusté sus arroces más sabrosos como Paella de marisco o el Arròs del Senyoret al igual que también un buen plato de pescado frito o clóchinas al vapor. Y todo acompañado por una buena cerveza, bien fresquita.

¿Lo que más me cautivó de Tabarca? Ver el atardecer. La verdad que fue una de las puestas de sol más bonitas que he visto en mi vida, con la tranquilidad, la soledad y la paz interior que me regaló aquella postal que, sin duda, ya queda guardada para siempre.

Para la ocasión, siempre me decanté por looks sencillos y simples. Y es que es lo bueno del verano que, con cualquier outfit, podemos ir a cualquier sitio, looks en los que nunca falta nuestro traje de baño preferido.

6

15

Llevaba tiempo sin pasarme por aquí. Después de seis meses sin actualizar el blog. Seis meses en los que he tenido muchos cambios en mi vida. Cambios laborales, que han hecho que, por unos meses, Busco tu estilo, haya estado ausente.

Unos meses en los que me he estrenado como youtuber, creando mi canal «Diàlegs», un canal que os animo a todos y a todas a seguir.

Aquí podéis descubrir Diàlegs (enlace)

DIÀLEGS

WhatsApp Image 2018-08-06 at 11.45.11

¡Gracias por seguir ahí!

By Emma Tomás

Deja un comentario